Polityka-prywatnosci

Pisemna polityka zwrotów
Mamy 30-dniową politykę zwrotów, co oznacza, że ​​od otrzymania przedmiotu masz 30 dni na złożenie wniosku o zwrot.

Aby kwalifikować się do zwrotu, Twój przedmiot musi być w takim samym stanie, w jakim go otrzymałeś, nienoszony lub nieużywany, z metkami i w oryginalnym opakowaniu. Będziesz także potrzebować paragonu lub dowodu zakupu.

Aby rozpocząć zwrot możesz skontaktować się z nami pod adresem kontaktsklep@o2.pl. Informujemy, że zwroty należy wysyłać na adres: [WSTAW ADRES ZWROTU]

Jeśli Twój zwrot zostanie zaakceptowany, wyślemy Ci etykietę przesyłki zwrotnej oraz instrukcje, jak i gdzie wysłać paczkę. Przedmioty odesłane do nas bez wcześniejszej prośby o zwrot nie zostaną przyjęte.

W przypadku pytań zwrotnych zawsze możesz się z nami skontaktować pod adresem kontaktsklep@o2.pl





Uszkodzenia i problemy
Proszę sprawdzić swoje zamówienie po otrzymaniu i natychmiast skontaktować się z nami, jeśli przedmiot jest wadliwy, uszkodzony lub jeśli otrzymałeś niewłaściwy przedmiot, abyśmy mogli ocenić problem i naprawić go.




Wyjątki/przedmioty bezzwrotne
Zwrotowi nie podlegają niektóre rodzaje przedmiotów, np. towary łatwo psujące się (takie jak żywność, kwiaty lub rośliny), produkty niestandardowe (takie jak zamówienia specjalne lub przedmioty spersonalizowane) oraz artykuły higieny osobistej (takie jak produkty kosmetyczne). Nie przyjmujemy również zwrotów materiałów niebezpiecznych, łatwopalnych cieczy lub gazów. Jeśli masz pytania lub wątpliwości dotyczące konkretnego przedmiotu, skontaktuj się z nami.

Niestety nie przyjmujemy zwrotów produktów przecenionych ani kart podarunkowych.




Wymiany
Najszybszym sposobem, aby upewnić się, że otrzymasz to, czego chcesz, jest zwrócenie posiadanego przedmiotu, a po zaakceptowaniu zwrotu dokonanie osobnego zakupu nowego przedmiotu.




Unia Europejska 14-dniowy okres odstąpienia od umowy
Niezależnie od powyższego, jeśli towar wysyłany jest na teren Unii Europejskiej, mają Państwo prawo do anulowania lub zwrotu zamówienia w terminie 14 dni, bez podania przyczyny i uzasadnienia. Jak powyżej, Twój przedmiot musi być w takim samym stanie, w jakim go otrzymałeś, nienoszony lub nieużywany, z metkami i w oryginalnym opakowaniu. Będziesz także potrzebować paragonu lub dowodu zakupu.




Zwroty pieniędzy
Powiadomimy Cię, gdy otrzymamy i sprawdzimy Twój zwrot oraz poinformujemy Cię, czy zwrot został zatwierdzony, czy nie. Jeśli zostanie zatwierdzona, w ciągu 10 dni roboczych otrzymasz automatyczny zwrot środków zgodnie z pierwotną metodą płatności. Pamiętaj, że przetworzenie i zaksięgowanie zwrotu pieniędzy może zająć Twojemu bankowi lub wystawcy karty kredytowej trochę czasu.
Jeśli od zatwierdzenia Twojego zwrotu minęło więcej niż 15 dni roboczych, skontaktuj się z nami pod adresem kontaktsklep@o2.pl